2007年8月22日星期三

居鑾之旅完結...

全國之夢完結...

我地止步八強...

That's all we can do ...

We're do our best in the game ...

比賽結束哨聲吹響后,我地同老師嘅相處亦都吹起了哨聲...

最後一次嘅見面,

以後都好難遇到...

歷年最強嘅三民隊,主力都紛紛將要離開...

剩下的,只有我地...

這一年來,

從組織、比賽、慘敗、榮耀、到全國,我地都經歷過,

呢份回憶將會係永遠...

永不復此...

下屆三民隊會係點?No body know...

感謝老師俾我曾經有過嘅榮耀...

So thankful...


--------------------------------------------------------------------------

全國華人獨中足球錦標賽成績
*三民*

小組
居鑾中華 2-0 三民
三民 3-0 巴生濱華
(隊長、Apolo、大佬)

8強
笨珍培群 2-0 三民...